Kaka


Jag har inget att säga egentligen,men en inaktuell blogg är en dyster blogg.
 Wijko sitter och grindar pacman i soffan och jag har precis gjort bokslut på en dag som svängt från en mardrömsstart(-$1400) till en bra dag(+($400). Milan vann CL och vår gemensamma betting gick käpprätt...Hade linjedomaren bara skött sitt jobb och vinkat av Kuyts mål så hade vi hittat plusset.

Skola. Fick mvg i slutbetyg i engelskan och vg i svenskan...betyder nog nada när allt kommer omkring,och det är bara gymnasienivå,men ändå skönt skönt.
 
Systerson Noel ska döpas snart och jag la ner lite jobb på att hitta något bra att ge. Efter lite tankearbete köpte jag ett par Nikeskor som e vrålcoola,gick till ett tryckeri samt en skräddare. Planen är att sy fast en fin lapp med namn och datum på. Kommer bli bra hoppas jag.

Ja ni märker hur lite jag har att komma med. Nu blir det visst seven-eleven. Nöten?

Kommentarer
Postat av: TBS

Läs monsterbloggen vid tråkighet.

Postat av: TBS

Ska hitta ett bra ämne att skriva om, men jag tror jag har ett på g.
Återkommer. (När jag är pappaledig nästa höst, typ..)

2007-05-24 @ 22:05:50
URL: http://beautifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback