mer


Igår var det nära att jag gjorde som jag brukar. Somnade om och sket i allt. Men någonting fick mig att gå upp,ta en taxi till skolan,och göra nationella provet. Jag vet att ni får flashbacks från gymnasiet nu som säkert e obehagliga,men allt gick bra iaf och jag och Frida hade ännu en felfri dag ihop.
 På rasten gick jag till datarummet,bara för att upptäcka på mailen att jag har svenskprov senare på kvällen. Till en början slog det undan benen på mig men jag reste mig. 5 timmars engelska var slut vid 14 och jag drog hemåt för att plugga. Kl 18 gjorde jag provet och jag tror att jag klarade det. Nu är båda kurserna i stort sett slut. Frida vill ha mig,jag ska på Skansen med gudbarnet idag,Djurgårn spelar. Pokern flyter på. Jag avnjuter just nu en frukost från 7-11(ApelsinMER,toast,latte,kanelbulle.) Måste säga att det mesta är bra. Så jag säger hej så länge.


dagens artist; Carly Simon

Kommentarer
Postat av: TBS

Det där lät ju riktigt bra. Enda plumpen blir väl att Gefle vinner med 1-0?

Dagens låt för dig.. Eller inte dagens, men alla andra dagar: Audio Bullys - 100 Million

"Simon it's time get a job, you're twenty years old and you're livin' like a slob"

Vassego : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback