Om en pojke


Det var längesen jag brydde mig så här mycket om en fotbollsmatch utan Djurgårn inblandat. Kvällens liverpool - chelsea kommer bli galen.
Jag har en del pengar satsade på att cfc går vidare,men när jag läste sportbladet idag började jag känna för Mourinho. Jag tycker han är ball och jag hoppas han får smaska ut Benitez och hans dressmankostym ur turneringen.
20.45 börjar det och jag funderar på att bryta löftet om att inte bli full(har druckit typ två öl varje dag sen löftet så nu har jag formulerat om det till att inte bli full...)


Imorgon har jag både engelska och svenska. Det förstnämnda ser jag som en walk in the park . Inga jobbiga grejer står på schemat och kul folk som sagt.
Svenska blir värre. Vi ska hålla föredrag i 5 min om i stort sett vad som helst...Då jag inte förberett något och inte lär göra så heller,tar jag nog,precis som i engelskan,min favoritfilm Om en pojke.
Att prata om den i 5 min klarar jag.
Och även om det är en lätt film så har den ett visst djup som man kan förstora lite så det låter bra.



På örebrofronten är senaste nytt att jag och Ludde ligger bra till för att få en tvåa på studentgatan.
Jag kan känna smaken av öl som rinner ner i strupen,och surret från playstationet..


Dagens känga får Massini Lundini för att han inte grejade att sätta en nick från 2 meters håll mot skabbAIK. 


Kommentarer
Postat av: TBS

Ikväll sparkar vi nazistklubben ur CL..

2007-05-01 @ 20:59:44
Postat av: ANFIELD ROAD

Liverpool är ett jävla MONSTER med den publiken i ryggen.

Jag har stånd.

Vill du se finalen med mig ändå?

2007-05-01 @ 21:18:39
Postat av: R

Så ohyggligt orättvist.

2007-05-01 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback