Ännu mer polisgrejer..


Idag hade jag två riktiga poliser i mitt vardagsrum. En kille och en tjej,som var så behagliga att jag efteråt fann mig själv sitta och fundera på hur det vore att bli polis(fritt fram för lustiga kommentarer om det).
Upprinnelsen till att dom kom var mina grannar. Titt som tätt låter det hemskt från lägenheten bredvid min. Det är en familj som bor där och mannen skriker och skäller och låter som Hitler ungefär. På det hörs det dunsar och smällar. Jag borde ha ringt polisen för flera månader sen men dum som man är drar man sig för att vara snett ute. Men ikväll gjorde jag det slutligen och efter deras besök hos grannen kom dom in till mig. Jag berättade vad jag hört och hur jag upplevt det. Polismännens slutsats var att "det går inte att bevisa någon konkret misshandel men man kände att något inte stod rätt till. Vi har gjort en anmälan om misshandel och du står som anmälare. Det var jättebra att du ringde och gör det igen om du hör liknande saker".


Det fick mig att må bra. Inte att den stackars kvinnan,som är sjukt liten och blek,och deras unge måste leva med ett stort as,men att mina skäl att ringa ändå visade sig ha täckning. Förhoppningsvis kan kvällen i slutändan betyda en hel del bra saker för mamman och barnet. Kanske också för mannen men han har jag just nu mindre sympatier för.


Nu blir det tidig sänggång.

Kommentarer
Postat av: TBS

Du inser väl att du kommer vakna av att du ligger fastspänd på ditt köksbord, naken?

Fan vad du ska vara osvensk.

Men ärligt talat, bra jobbat.
Kissa i brevlådan någon gång på fyllan..

..eller spotta..?

2007-11-27 @ 00:55:07
Postat av: Robban

Haha.

Kissa i brevlådan gör jag jämnt när jag e full. Eller du menar i deras?

2007-11-27 @ 03:12:30
Postat av: Micke

Fick en inbjudan av Matsini hem till herr Hjelte imorn för lite CL.. Jag kan tänka mig med rätt antal öl i kroppen att kliva ner till grannen o säga ett par valda.. Vem är med mig?

2007-11-27 @ 04:28:20
Postat av: massini_7 el ml_zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Grabbarna (jag, robban ...) är alltid med dig micke..

2007-11-27 @ 09:15:13
Postat av: Anonym

kalle här... I´ve got nothing to say

2007-11-27 @ 16:27:30
Postat av: TBS

Bra surr, kalle!

2007-11-28 @ 12:25:28
Postat av: Anonym

va fint du skriver. Droppa ditt telenummer hos mej, för det har jag inte.

2007-11-28 @ 16:43:29
Postat av: Robban

Okej jag droppar det till dig då,ska jag använda namnet,numret eller msnen för att hitta dig?

2007-11-29 @ 04:01:13
Postat av: KS

Vill du ta igen lite sjysst karma nu efter år av vidrigheter från din sida gentemot motsatta könet?
Håller inte, gör dig bara än mer obehaglig. / Rebecka med son

Postat av: Robban

Fördelen med såna här bloggskämt KENNET är att man inte kan radera inlägg...SÅ du vet vad du ger dig in på bara =)

2007-11-30 @ 19:25:04
Postat av: TBS

Skriv nåt då!

2007-12-03 @ 07:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback