Pantad


Än så länge stormtrivs jag med att vara ensam. Börjar bli riktigt snyggt här hemma nu och jag sov som en stock första natten i sovrummet.

Gick upp innan 10 idag. Nyss var jag ute en kort sväng. Började med att panta flaskor. Vet inte om det är så överallt men på min Coop fungerar det iaf så att det finns två knappar att välja mellan när du pantat klart. Antingen tar du ett kvitto till dig själv,eller så låter du pengarna gå till en biståndsorganisation. För att hjälpa Afrika...
Idag valde jag den goda knappen och tänkte börja göra det varje gång. 38 kr idag och med tanke på hur mkt skit jag dricker borde jag komma upp i en okej summa per månad. En fadderbarnssumma kanske rentav. Kändes mycket bra när jag gick därifrån. Så bra att jag gick till en lampbutik runt hörnet. Har spanat in en golvlampa under en tid och nu skulle jag se efter vad den kostade. 4300 kostade den och det var mer än jag tänkt mig. Tror ändå det kommer sluta med att jag köper den. Den har redan vunnit mitt hjärta.

Snart kommmer Matte över. Vi ska ta en aw-bira eller två. Efter det kan det bli kortkväll med syltryggsgänget.

I övrigt känns allt riktigt bra just nu även om jag hatar att skriva det. Gillar inte att haussa,trivs bättre med att gnälla och på så sätt hålla ångesten i schack. Apropå det har jag slutat käka lyckopiller. Har misskött det där länge i vilket fall som helst. Så nu står jag ensam på egna ben.

Kommentarer
Postat av: K

Jag är stolt över dig.

2007-11-14 @ 17:46:37
Postat av: wijken

WP = WELL PUSHED :p

2007-11-14 @ 20:55:48
Postat av: KS

Luggen.

2007-11-15 @ 10:37:31
Postat av: Modellagenturen

Snygg lugg!

2007-11-15 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback