Porr


Sitter och kollar på en intervju med Berth Milton på svenskafans.com. Det handlar om att han köpt upp sig på ganska många aktier i aik-fotboll. Jag vet inte exakt vad jag tycker om honom,han verkar ganska skön måste jag säga,men jag måste återge ett par citat som fick mig att skratta....Samtalet kom in på hans relation till svensk media. Då drar han en anekdot om när en aftonbladetjournalist "inte fick sätta på en av våra modeller".  "Då blev han arg och sa att då skriver jag det här och det här......DÅ sa jag men det kan du ju inte göra det e ju inte sanningen. Då stämmer jag er....Om du stämmer oss så sänker vi dig,sa han då. Ja ni kan ju försöka sa jag."
"Det blev 4 löp och 35 helsidor. Då kände jag att det var lite uppförsbacke i media"


Hahaha...

Kommentarer
Postat av: MP

porr ja!

2007-11-06 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback