Slutspelsskägg.


Med lite hjälp av farsan grejade jag krysset. Med lite tur vinner jag en klocka eller en bok.

Nu bänkar jag mig för en lördag full av fotboll och hockey,tillsammans med Högdalsduon Kalle och Mats. Om dom klarar tunnelbaneresan utan att bli mördade men det förutsätter jag.

Och just det. Jag tror jag bestämt mig för att göra en rejäl satsning på mitt skägg. Har en ansenlig mängd nu och då jag inte planerat röra mig långt från lägenheten på åtminstone en vecka,är det ett perfekt läge att uppnå min fulla potential. Om det slår väl ut kan det komma bildbevis framöver.

Kommentarer
Postat av: wijken

Millimeteruppdatering på skägget tack!

2007-11-05 @ 19:52:20
Postat av: Robban

Det åkte idag. Klarade inte av att gå utanför dörren och se ut som en liten zigenarpojke.

2007-11-05 @ 20:33:49
Postat av: wijken

Du brukar ju hålla löften till dig själv så jag är oerhört förvånad...

2007-11-05 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback