tvätt polis tvspel gudbarn


Hemma ensam igen efter många dagar i Kalle Admin Janssons sällskap. Håller på att tvätta vilket var på tiden. Har dom sista två veckorna sprungit och handlat kalsonger för dyra pengar. Så fort tumlaren är klar ska jag försöka sova. Vill helst vara halvpigg imorrn då det är dags att lära sig innebörden av ordet konsekvens. Jag ska på förhör hos polisen angående spottloskan för massa veckor sen. Trodde jag hade klarat mig undan men i måndags kom så samtalet. Kommer lägga mig förhållandevis platt och hoppas på det bästa. Låga/inga böter + en läxa?


Blev som sagt en del xbox i Högdalen. På en nychippad konsol spelades det nybrända spel. NHL var roligast men det faktum att jag blir ÅKSJUK av tv-spel tar bort en hel del av nöjet. Det e lite Lill-Erik över det faktiskt. Har tidigare trott att det berott på att jag inte haft med glasögonen men dom gjorde ingen större skillnad. Trist men bara att acceptera.


Till sist bara ett par rader,återigen,om min guddotter. Det är en väldigt speciell känsla när man träffar henne och hon släpper allt omkring sig och springer upp i ens famn. "Min Robban" säger hon ibland. Sen har jag inget bra tålamod alls när det gäller att leka,men hon är ovanligt lätt och självgående och höjdpunkten är att kolla på film med henne sittandes i ens knä. Tarantino var inte ute och cyklade med den där scenen i Kill Bill 2. Det är något andligt över det hela.

Så är det. Chipp chipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback