casting couch


Idag fick jag hem min nya soffa. Det tillförde något nytt och roligt.


image36


Nu ska jag hitta ett sjysst bord också. Och en mycket större plasmatv. Jojjo letar lägenhet och då blir det mer space.

Vid sidan av det är det kräftgång. Mår inget bra och eftersom jag inte gör något får jag inga nya impulser och tankar och allt är bara lika grått. Dag efter dag efter dag.
Och det vill ni inte höra om så då blir det så här glest med inlägg som det varit på sistone. ks.blogg och highvalley.blogg funkar bra som substitut tills jag e tillbaka i gott slag. Man kan säga att jag är bröstmjölk och dom är sån där ersättning och just nu har dessa tuttar inget att skriva om.

Kommentarer
Postat av: K

Kan inte vänta på att på inviga soffan, tillsammans med dig...

2007-10-27 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback