Förut


Satt precis och luktade på omslaget till en ny skiva(Florence Valentin). På bråkdelen av en sekund började jag tänka på en spel/arkadhall på Mallorca. Som jag och den gode Wijk besökte för en massa år sen. Jag antar att skivpapperet och hallen luktade ungefär likadant. Tycker det är ballt att det kan fungera så med dofter.

Sen hörde jag Bryan Adams - Everything I do och kom att tänka på Nintendo 8-bitars i pojkkällaren i villan i Gubbängen. Har för mig att jag och syrran var besatta av Super Mario ett tag. Stjärnorna,spöket,blommorna,bossarna,p-vingarna(!),vattenvärlden,jättevärlden. Fan vad kul det var.

Tidigare ikväll beställde jag hem serien Couplings på dvd. En engelsk komediserie som brukade gå på svt förut. Den är hysteriskt rolig. Gäller att se om sitt hus inför vintern.


Och har ni tråkigt i läsande stund tycker jag ni ska youtuba efter låten I only wanna be with you. Finns med massa olika artister men Vonda Shepherds version är den ni vill ha.


Imorrn/senare idag ska jag bjuda familjen på restaurang. Vi är 8 vuxna. Kan bli billigt.

Kommentarer
Postat av: Angelique

Haaaaappy biiiirthday tooooo yooooou! Ha en finfin dag sweety!

2007-10-02 @ 09:39:14
Postat av: Kennet

Räknas jag numer som familj?

2007-10-02 @ 14:30:52
Postat av: wijken

Jag vill minnas att du flörta med en fransyska som inte var assugen och sen fick du reda på hennes hotel och vi/du (?!?) begav oss dit utan någon vidare lycka. Minns jag fel?

2007-10-02 @ 18:08:41
Postat av: Robban

Angie; Tack!
Kennet; Som en avlägsen syssling ungefär.
Wijk; Flörta är att överdriva. Var ju ung och oförstörd på den tiden. Men jag gillade henne. En speltorsk på en sån där myntautomat där man ska knuffa ner mynten...

2007-10-02 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback