matchmaking


Min plastsyrra har förstått. Idag fick jag detta mail på facebook och det är ett sådant mail jag efterlyst sen begynnelsen.

"har hittat en tjej åt dig kanske :) har fått en ny tjejkompis som marcus har jobbat med, hon är renhårig djurgårdaren! hon var på matchen i söndags. Hon är en sån som utan att blinka köper djurgårdskläder för 1500:- och är självklart medlem! :)!! jag tänkte direkt på dig när hon sa att hon var less på att vara singel. Nu är ju inte jag den som vill leka äktenskapsmäklare men ni kanske bara råkar stöta på varandra på en fest hos mig någon gång :)
obs: hon är söt och underbart kul att vara med!"


Hon är smart hon. Plastsyster Sara.

Kommentarer
Postat av: KS

Plastsyrror is the shit...

2007-10-31 @ 10:01:15
Postat av: K

Hon umgås säkert redan med dom tunga grabbarna... tyvär.

2007-10-31 @ 20:49:17
Postat av: Robban

Nej hon har inte varit med oss tidigare.

2007-10-31 @ 21:09:46
Postat av: Micke

"hon va på matchen i måndags"

då vet man ju att hon max vart på 5 matcher i år..

Medgångare!!

2007-11-01 @ 03:59:00
Postat av: Micke

Antar att du grävt fram en bild på tjejen i fråga på nått sätt..

så frågar är såklart, va hon snygg? Om inte va hon åtminstonde "ok" ?

2007-11-01 @ 19:26:48
Postat av: wijken

snälla micke du vet ju att utseendet inte spelar någon roll för robban...

2007-11-01 @ 21:43:32
Postat av: L

Ack ack,
Ovanstående dam är så långt ifrån "medgångare" som man kan bli- enligt mig en aningens överdriven faktiskt..
Hon liknar faktiskt dig på många sätt Robban :)

Nee.. Hoppas allt är bra därborta i storstan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback