Pool


På sin blogg www.wijk.blogg.se brukar Bagdad-Bob sprida allehanda propagande om diverse spelvinster. Inatt ska ni få höra sanningen för omväxlings skull. Jag skinnade honom på 1000 kr på nätbiljard. Det var spel mot ett mål. En fråga om vad summan skulle landa på bara. Jag rundar av en bra speldag med lite Ally. Igår dog BIlly och jag blev rörd och började fudnera över det här med hjärntumörer...Ibland blir till och med jag överraskad av vidden av min hypokondri. För jag går faktiskt nu och är orolig över att yrsel kan vara ett av symptomen på en skön grej i hjärnan. Jag antar att det inte finns nån direkt logik i såna här rädslor men det e svårt att koppla bort hur man känner.

Nåväl. Fuck it. Jag är glad och trött och just nu orkar jag inte tänka på sjukdomar.


GoodNight.

Kommentarer
Postat av: wijken

Jag blev dominerad, så var det faktiskt. Men inte visste jag att du skulle lägga fram det på ett sånt ödmjukt sätt... :)

2007-11-01 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback