The caravan-shaker


Ännu ett bevis på att det här med att spel styr för mycket i mitt liv(konstigt). Toronto gjorde precis 3-2 med 28 sekunder kvar av matchen vilket gav mig ungefär 4000 kr och jag kände direkt hur min lilla ångest flög sin väg. Jag är född med tur kände jag. Eller kanske snarare att jag gjort något som tydligen gjorde mig förtjänt av det här. I själva verket var det helt enkelt en vanlig hockeymatch där ena laget gjorde mål sent i sista perioden. Så även om jag ska lägga mig och kolla på Couplings och njuta av det här så försvinner inte det faktum att jag vill hitta en sysselsättning. Jag letar inte aktivt ännu men det kommer. Komvux i januari i all ära men det är varken definitivt eller särskilt mycket till tidsfördriv. Blir max 4 små lektioner i veckan liksom.


Satte även 2000 på Djurgårn i hockeyn och satan vad dom levererade. 6-1 och jag älskar verkligen hockey. Med Djurgårn. På tv(!).


Någon som kommer att tänka på ett bra deltidsjobb eller rentav volontärarbete? Ni får gärna skriva det till mig i så fall. Det här håller inte som det heter. Mitt tillstånd är så försvagat just nu att jag för någon dag sen surfade in på
www.orkarinte.se och där fann mig själv överväga tanken att hyra in hjälp med tvättning och sånt. Hur heroiskt är det?



Nä jag har inte mer att komma med. Har inget att skriva om. Gör ingenting och tänker ingenting. Så jag låter bli och väntar på bättre tider. Dvdnattning blir det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback