cl


ks.blogg tvingade mig att svara på den här löjliga "intervjun";



På vilket sätt skulle du vilja sluta dina dagar:

Tar jag mig över 55 e jag nöjd. Kvittar hur jag går.

Vad kommer du vara mest nöjd med i ditt liv:

Att jag svarade på det här formuläret.

Vad kommer du ångra att du aldrig gjorde:

Tog tag i mitt liv.

Du får välja vad du vill till din sista måltid, vad skulle det vara:

Någonting riktigt äckligt så man inte är alltför nedslagen över att lämna in.

Vilken låt spelas på din begravning:


Oh happy day

Vad tror du att folk säger till varandra i bänkarna:


Dom kommer diskutera arvet alternativt avsaknaden av ett sådant.

Vad kommer det stå på din gravsten:


Där ser ni.

Kommer folk minnas dig om hundra år;


Inte en chans.

Vad lyckades du lära dig om den mänskliga naturen i ditt liv:


Det får vi se.

Berätta om en sak som någon kommer tycka om att ärva från dig:


Luddes air franceväska som jag ärvt av honom.

Om det finns en allsmäktig Gud , hur hälsar han/hon dig välkommen:


Du sa att jag skulle ta över en liten stund? Vad sysslar du med?

Så, vad blir dina sista ord:


gg


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback