James Keene


Tvingade mig upp från sängen kl 17 idag. Löftet om att hämta ett par jeans i stan orsakade en orolig nattsömn. Men jag var vuxen och höll för en gångs skull mitt ord. Hoppade på bussen mot Centralen. Vid Odenplan märkte jag att jag var på helt fel buss och fick slänga mig av och gå till tunnelbanan. Så går det när man är ovan att vara ute dagtid. T-resan gick smidigt och jag tog en cigarett till frukost på vägen mot JC.
Efter jeansen satte jag mig på McDonalds. Tog två hamburgare och en liten cola. I vanliga fall äter jag dom medans jag går vart jag nu ska. Men idag satte jag mig lugnt och stilla ner och åt dom. Bland dom andra människorna.
Denna McDonalds,hötorget,har jag upplevt en panikattack på för några år sen. Därför spetsade jag till det lite och tänkte för mig själv att jag återvände till.....ja inte the scene of the crime men...ni hajar. Mådde bättre idag än vad jag gjorde senast kan jag säga. Alltid något att glädja sig över.

Sen återvände jag hemåt. Enda av värde jag gjort under kvällen är att jag har bekantat mig med min nya digitalkamera. Eller kamera kanske räcker att säga numera? Iaf så kommer det fotas en del framöver. Nu ska jag bara plocka ut en ny mobil för pokerpoängen,sen känns det som att jag har det väl förspänt med grejer ett tag framöver.

På söndag fyller killen som sätter på min syrra år. Pappan till min systerson. Vet inte vad jag ska köpa riktigt men det ordnar sig.  

Efter det fyller jag år men det känns om möjligt ännu blekare än förra året. 23.....vem bryr sig? Kul att träffa familjen iofs.


Nästa komvuxstart är i januari och då ska jag göra min mamma glad och hoppa på Matte A. Om det blir i sthlm eller örebro vet man inte. Har inte släppt flyttplanerna än.


Nu ska jag göra nåt av följande;

Spela poker
Titta på Scrubs
Titta på Mr Brooks
Läsa Lundellbiografin


Blir säkert fler än en av grejerna. Klockan är trots allt bara 2. 

Kommentarer
Postat av: gutt

jag har inte satt på din syrra..

2007-09-21 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback