JJJQQ = $


Det blev en bra natt för firma Hjelte&Wijk. Champions league vankades och efter lite dividerande fastnade vi för två spel. Man United samt över 2,5 mål i Barca-Lyon.
C. Ronaldo ordnade hem det ena spelet redan i 60:e minuten. Barcaliret avgjodes först på stopptid då Henry rullade in 3-0. Plus drygt $1 k. var.

Sen grindade vi lite och det gick halvkallt för mig men ingen större smäll. Framåt 5 var det så dags för lite gemensam Omaha. Vi slog oss ner på 25/50 cap med $4 k.

En halvtimme och en kåk senare hade vi $8 k. GG. Alltså slutade dagen på ett välbehövligt plus så nu kanske jag kan släppa den senaste tiden semislaskande.



Imorrn har jag lovat syrran att ta mig till Drottninggatan och hämta ett par jeans åt henne. Jag kommer inte tycka det e kul när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: emil

Det är kul när det går bra för andra människor. Kul...

Postat av: Robban

Du kan vara lugn....Jag skriver bara när jag vinner =) I själva verket förlorar jag ganska ofta också.

2007-09-21 @ 01:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback