ladies and gentlemen


Det jag kommer skriva nu är ej ironiskt menat.

Jag har inte kollat något på damernas fotbollsvm förrns idag. Mot Nordkorea. Och jag vet att jag kommer få bl.a ks.blogg och wijk.blogg på mig nu men......Jag gillade det jag såg. Jag tyckte det var underhållande,jag tyckte det var hyfsat kvalitativt och framförallt älskade jag sättet dom slet på. Ni får tycka jag e konstig men jag tyckte det var smågalet tempo i ett skönt virrigt kaos där relativt många bollar ändå gick fram. Jag blev engagerad i matchen men inte mer än att jag skakade av mig det missade avancemanget ganska lätt.

Framförallt Therese Sjögran gillade jag.


Det var det jag hade säga idag. Nu ska jag och K-man titta på Snatch.


Sox twenty out.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag har sett alla 3 matcher.
Enligt mig är Sjögran den enda som kommer ut VM med godkänt betyg.
Kanske Lotta okså efter sista matchen..
Hanna Ljungberg gjorde inte ett rätt..

2007-09-19 @ 01:58:33
Postat av: wijken

Robban och Micke ni kan ju börja med damfotboll tycker jag. Jag säger bara Dennerby. I rest my case.

2007-09-19 @ 02:41:40
Postat av: KS

Bara för att du har en "secret crush" på Hedvig Lindahl behöver du ju inte ljuga ihop nåt om att damfotboll är bra, har svårt att se att hon läser den här bloggen ändå...

2007-09-19 @ 11:35:00
Postat av: mats palats

inget ont om dennerby, kanske lite onödigt och gå ut och hylla efter en förslustmatch, men han är en go person. Det kan ks intyga!
hur ser hösten ut robban?

2007-09-19 @ 12:28:53
Postat av: KS

Ja han e go...

2007-09-19 @ 15:16:14
Postat av: Micke

Jag vill bestämt slå fast att jag är en av de största dam fotbolls hatarna de finns. Men jag kan inte skita i att kolla när de är Sverige som spelar. När Lotta rullade in 2-1 så får jag ju de där jävla rysningarna fast jag innan suttit o spytt på deras okunnande.
Att Kenneth känner för att ändå försvara Dennerby vet vi ju alla är för att han fått chansen att lära känna honom privat och att han då fått uppfattnibgen av att han är en väldigt trevlig person vilket jag inte tvekar 1 sekund på. Dock så är hans uttalanden ett hån mot alla som strävar efter att komma nånstans inom sporten, att en person med sån förlorar mentalitet ska va förbundskapten för Sverige i världens största sport är som sagt bara ett hån.

2007-09-19 @ 15:40:34
Postat av: Robban


Word Micke. Bort med Dennerby. Jag står fast vid att jag gillade matchen.
Mats; Kan du inte bara skriva en oseriös mening nån gång utan att avsluta med nån sorts uppriktig undran? Min höst är totalt tom och det vet du.

2007-09-19 @ 16:50:57
Postat av: Palatset

tjejerna är goa och behöver en go höst! det behöver även robban, som oss andra...
vore skönt om micke fortsätter att stava kennet´s namn med h på slutet, det ger den "DÄR" pondusen som han behöver!
kul att se inter i CL, dom brukar vara bra där!
Någon som är sugen på en resa i nov är det bara höra av er./mads

2007-09-20 @ 11:06:03
Postat av: wijken

Jag hörde att Kenneth kände Dennerby, frågan är om jag kan få röra Kenneth?

2007-09-20 @ 23:50:37
Postat av: palatset!

Jag känner oxå Dennerby:)

2007-09-21 @ 10:53:57
Postat av: Kennet

Diskussionen är död och det kan jag köpa. Men jag kan inte låta den va när jag läser att folk vill röra vid mig. Självklart wijken får du röra vid mig! Bestämma tid?

2007-09-29 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback