Rappakalja


Nu har vi varit ute i 9 dagar och det ska bli skönt att komma hem imorn. Då kan hösten ta fart på allvar. Ska inte dricka en droppe på ett tag nu(undantaget derbyt den 24:e) utan bara ligga hemma och spela poker och sova. Storhandla via nätet i sann Wijkanda ska jag också göra. Undra hur länge man kan vara inne utan att gå ut en enda gång?

Alkoholen verkar ha ersatt skrivförmågan och jag ska inte försöka tvinga fram något utan litar på lojaliteten hos er läsare. Good game,well played,thanks mate,bye bye så länge.

Kommentarer
Postat av: Kennet

Ska bli skönt och få hem er...Men va faan, jag bor ju inte ens i sthlm längre...Nä, nu måste jag borsta tänderna

2007-09-09 @ 23:17:36
Postat av: Kalle

Vi ses i maj

2007-09-10 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback