B. Allack


Igår hade jag mama här på besök. Det var en lugn behaglig dag och vi pratade massor. Inte ofta jag har sån energi att diskutera som jag hade nu. Tänk att få känna sig lika avslappnad på exempelvis en dejt. Det hade varit nåt.

Jag hann även med att ta hjälp av henne att fortstätta Operation Vardagsrum. Det är inte klart än men man kan se ramen och jag gillar den. Sen har jag fått upp bilder på mina gudbarn. Dom står på tv-bänken och strålar. Jävligt häftiga personer är dom. Och snart kommer en till. Kanske inte gudbarn igen men brorsson icke desto mindre. Om en månad drygt och det känns väl iofs inget speciellt just nu men är han lika grym som Noel och Ella så borde det logiskt sätt berika mitt liv en del.


Chelsea vann ikväll och imorrn ämnar jag dra på mig en CFC-tröja när det e dags för frúkosten på 7-11.
Kul liten grej att ha ihop med han expediten,men det hade inte gjort ont om han istället hade varit en söt tjej.


Eller kanske rentav en kvinna. På femte våningen i mitt hus bor en sådan...Hon är definitivt milf och hennes dotter funkar också. Men mamman känns ändå mest kittlande. Och dom bor ensamma har hon nämnt. I en väldigt stor lägenhet. Det borde vara som i Tillsammans är man mindre ensam. Slutar med att jag flyttar in hos dom å så.....en helt osannolik konstellation som ändå funkar. Så borde det vara. Och så skulle jag givetvis få ligga med dom båda.
Ser ni några problem på vägen för mig om jag beslutar mig för att agera?


Imorgon lirar Djurgårn igen och det är fantastiskt hur tätt det är mellan matcherna. Tillställningen ses ihop med Kalle och eventuellt Mats(?).

Nu snöar det ute också. Och det gör mig ingenting egentligen. Har ändå inga närliggande planer på att vara utomhus någon längre tid.

Klockan e nu 5 på natten och det känns som kväll. Gick upp sensent idag/igår. Då blir det så.
Med den briljanta meningen sätter jag punkt och går och gör ett par toasts.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

"Hon är definitivt milf och hennes dotter funkar också. Men mamman känns ändå mest kittlande. Och dom bor ensamma har hon nämnt." - ?!

Postat av: K

Jansson dundrar in i din hall om en sisådär 3 timmar. Värm glöggen och göm äggen! FORZA DIF!

2008-04-09 @ 14:41:08
Postat av: Gutt

Hade hoppats på en blogg inatt...

2008-04-10 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback