Hejduk


Fy fan det e livsfarligt att ha en bag-in-box hemma. Efter en bra start på pokerdagen började det gå sämre.
Jag gjorde ett par överslag i huvudet och var ganska säker på att jag låg noll. Plus minus noll. Men jag låg back $1000. Kallsvettig hällde jag då upp ännu ett jätteglas vin och började maniskt regga mig för alla grytor som stod i vägen. På med gladmusik på högsta och bara köra. Nu e klockan 3 och jag har spelat ner mig $500 men det återstår alltså 6..
Mitt upp bland dessa sex bord,railar jag Washington-Tampa. Den matchen påverkar Bostons öde kraftigt och vi håller på bortalaget. Det e 13 min kvar och dom e sönderskjutna med 32-16 men det står 1-1. Hoppas hoppas.

Åter till borden.

Ps; Det e denna låt jag freakat på repeat senaste timmen;



Kommentarer
Postat av: Sverla

Fan vilken nostalgi det var att höra den där låten igen! Tacka vet jag 80-talet när kvinnorna hade lite mer drag i rösten, än det här djävla wail:andet de kör med nu förtiden.
Jag har förresten aldrig fattat att det är Willem Dafoe som är med i filmen förrän nu.

Postat av: Robban

Jag kan inte påminna mig ha hört låten innan jag sprang på den av en slump. Håller med dig helt och hållet att det var bättre förr. Pat Benatar t.ex!

2008-04-06 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback