"Jag kan inte cafe au laita dig" - Lundell


Googlade nyss efter bilder på ordet "pånyttfödd". Hittade inget kul alls men anledningen att jag sökte är vädret.
Var ute och gick en sväng(Sibylla) och insåg att det var ett tag sen jag var ute. Det var så behagligt att jag inte ville gå hem igen men hade inget ärende mer än mat.

Vet inte om det är lyckopillrena,det borde inte vara det för det tar mer än tre dagar innan dom verkar,eller att pokern gått bra två dagar i rad,eller om det e fotbollssäsongen som börjat,men idag mår jag bra. Tror vädret är den största faktorn.
Håller till och med på att tvätta i detta nu. Det brukar vara ett tecken på att allt inte är nattsvart.

Jag avslutar detta med att klistra in två mail från mamma,angående lite grejer jag gett dom. Två kaffebryggare och sen en påkostad väckarklocka dom fick i julklapp;

Senaste kaffenytt:)‏

Skickat: den 3 april 2008 07:59:57

Hej världens bästa son!
Senaste nytt från vår härliga maskin! Vi har nu två sorters bönor. Vi håller på och testar igenom Ica Maxis sortiment. Igår inhandlades också en chokladsirap = nu kan vi göra ÄKTA cafe latte och cafe au lai!
De har två andra sorter och dom ska nog också provas inom en snar framtid! Göte är helt fascinerad!
Han talar så varmt om dig, varje dag. Vi kommer att gå upp ett antal kilo under denna sommar. Bara sitta och lappa olika kaffe! Den, också jättefina bryggen, har fått vila. Det är så himla gott med Espresso.

Kram En koffeinhög mammi.

Skickat: den 3 april 2008 08:01:31

Jag är också SÅÅÅÅ glad för sol/fågellampan! Nu när dom snodde en timme för oss, blev det ju mörkt igen, på morgonen. Då är det jätteskönt att vakna av ljuset. Och fåglarna kvittrar så naturtroget, att jag vaknar i ett skogsbryn, varje morgon.

Du är en mästare på att hitta rätt saker! Kramis


Som dom flesta söner vet,är snälla ord från mamma ofta ganska värdelösa. Man är så van. Men ibland blir man glad ändå när man lyckas med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback