Kontakt med läsarna


Det här med kommentarer på ens blogg kan man skriva en del om. Jag ser också sambandet mellan en bra blogg = fler som kommenterar. Och jag vet att en del av det jag skriver inte gärna ska betecknas som bra.
Jag vet också att jag själv kan bli bättre när jag e inne och läser andras bloggar. Det är heller inte ens förstaval att offentligt gå ut och be er säga nåt.

Men.

Ändå kommer jag till samma slutsats som min vän
Gutt .
Jag tyckte han förklarade det på ett vettigt och sansat sätt när han skrev;


"KOMMENTERA DÅ ERA HORUNGAR. JAG BJUDER PÅ MIG, DÅ KAN NI VISA LITE UPPSKATTNING."


Kommentarer
Postat av: gutt

Vet inte om det blir krystat nu när jag kommenterar men...det glädjer mig att du tar en rad från mig. Att du känner samma sal. Att vi e på samma våglängd. Sånt är alltid kul. Istället för vara mot varann. Goddag yxskaft kände jag det blev nu?

2008-04-06 @ 22:12:55
Postat av: Robban

Äsch. Bara folk inte får reda på att vi pratar på msn samtidigt som vi sitter här och kommenterar varann så e det lugnt.

2008-04-06 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback