NHL


NHL-slutspelet har börjat och gårdagen blev ett praktdebacle. Dock ett ganska väntat sådant. Men man tycker att jag kunde varit värd en mindre elak inledning. Jag satt ett bra tag innan nedsläpp och eldade upp mig själv till Djurgårdshöjder. Sen efter 2 min står det 2-0 till Montreal. Två skott på mål,båda går in. Ungefär så har det sett ut i varenda match mot Montreal den här säsongen. Jag lovar,jag var en hårsmån från att mula ut teven genom fönstret.
Jag ville inte tro på vad jag såg. Boston repade sig hyfsat och det blev till sist 4-1. Bittert, men till match 2 kommer jag sitta här igen och koka av upphetsning.

Och det är inte bara Boston jag njuter av att se. Det är minst två tv-sända matcher per natt och just nu ser det ut att gå mot två förlängningar. Kan bli en lång natt/morgon här i soffan.

Nog om NHL. Min egen formkurva är på kraftigt uppåtgående. Jag bugar för lyckopillren och bubblar över att vara uppe ur vintersvackan.

Det har även gjort avtryck på pokern som nu ser ut att ha vänt efter en tids mindre bra resultat.

Nu fortsätter jag min sprakande hockeyfest i en nattlig Birkastad.

Kommentarer
Postat av: KS

Det glädjer mig att höra att du e på g igen! Det menar jag verkligen. Kanske vi får se en skallig kvinnotämjare i Lund till valborg?

2008-04-12 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback