OT

Tror jag inatt har förkortat mitt liv med ett par dagar. Vi sliter som gudar från 0-2 till 2-2 och jag bubblar å skriker och jag minns inte när jag senast var såhär upphetsad. Med 3 min kvar av sista perioden tar vi en 4 minutersutvisning. Jag har på ljudlöst och har mer eller mindre gett upp. Ligans bästa pp.....det kommer bli mål.
Med 0,5 sekunder kvar,högt räknat,skjuter dom klockrent i stolpen. Nu är det snart sudden death och vi inleder som ni förstår i boxplay. Jag vet att vi kommer förlora,men om det är möjligt att känna stolthet över ett gäng hockeyspelare i en amerikansk klubb så gör jag det. Jag tackar för upplevelsen och ställer in mig på ett fittigt mål nu i inledningen av förlängningen.

Kommentarer
Postat av: gutt

hej. det e dj gutt. trodde jag inte skulle säga det men liger med dig afaktiskt.

2008-04-13 @ 04:20:09
Postat av: gutt

lider. inte ligger.

2008-04-13 @ 04:20:48
Postat av: Jonna

haha världens skönaste felskrivning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback