Room Service


Nu jävlar. Lampa och fåtölj uppe. Och sovkuddar. Vuxet så det förslår. Nya toalettlocket gav jag mig också på att få dit men slutade ganska omgående när jag förstod att jag förväntas få loss skruvar snett under stolen. Jag väntar in pappa på tisdag...Som även ska få upp en hylla och ett nytt fint cdskåp. Bort med gamla databordet och istället upp med en hylla och fram med en barstol. Spelar ju i stort sett bara musik på den datan så det kan bli som ett litet dj-bås har jag tänkt mig. Det var det hela. Bilder på tisdag.

tillägg; Märker nu en stund efteråt att jag glömde säga att det inte gick helt smärtfritt med lamphelvetet. Det gick bra ganska långt in i processen men när själva papperet skulle träs på blev det knas. Jag fick inte fast ena sidan på undersidan av lampan. Svettig och tiltad började jag okontrollerat pressa och böja skiten samtidigt och det gick givetvis inte alls. Pang lät det inte men helt plötsligt stod en skruv rakt ut ur papperet. Men egentligen ingen fara på taket då man enkelt kan se till att ha den sidan in mot väggen.

Kommentarer
Postat av: TBS

Det krävs minst 100 högskolepoäng för att skruva fast en toalettring/lock.

Tror Universitetet kommer starta nya kurser till hösten.

Postat av: Robban

Morsan e på besök och hon grejade det till slut. Dom e fantastiska.

2008-04-07 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback