Vägen till Avonlea


Match på Stadion idag och jag hade helt klart trivts bättre framför teven. Som tack för att jag släpade mig dit fick jag en dunderförkyning och en skållad hand. Tappade ut hela muggen av brännhett kaffe på mig själv i pausen.
Men DIF vann så det får vara värt det.

Strax är det återigen dags för Boston-Montreal. I praktiken är det vinna eller försvinna och det vore kul om vi gav lite nerv åt serien. Medans jag ser den ska jag fortsätta ladda hem tidernas bästa tv-serie. Åtminstone tyckte jag det när jag gick i högstadiet. Eller snarare när jag borde ha gått högstadiet. Det gjorde jag alltså inte utan låg istället hemma om dagarna och varje veckodag kl 11 sändes Vägen till Avonlea. Det var min enda fasta dagliga rutin under en lång period. Jag minns egentligen bara att jag älskade den och att jag mycket väl skulle kunna/borde bli hånad för detta,av folk i min egen ålder.
7 säsonger är iaf på väg hem och tycker jag den är lika bra idag så har jag behagliga månader framför mig.


image67

Kommentarer
Postat av: K

Bilden får ju en att springa till videobutiken

2008-04-14 @ 11:20:27
Postat av: KS

Nej Robban är inte fortfarande olyckligt kär i unga, snygga huvudrollsinnehavaren...

2008-04-14 @ 12:22:49
Postat av: emil

Hur vet du att han inte är betuttad i fjanten på högerflanken, fast kanse var honom du syftade på?

2008-04-14 @ 12:39:16
Postat av: Robban

Jag befarar att KS är på rätt spår...Minns inte med säkerhet men det kan mkt väl ha varit hon som trollband mig.

2008-04-14 @ 16:05:13
Postat av: Jonna

Han snubben till höger ser så där oskyldigt sexig ut. Han gillar säkert smisk bakom den där fasaden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback