Vinna eller försvinna


Jag bjuds återigen på en högtidsstund här hemma på nattkröken. 1-1 efter två perioder och slutar inte det här lyckligt så tar golfsäsongen vid för Brunbjörnarna. Men jag klamrar mig fast vid min ständiga följeslagare i såna här lägen,tron på den kosmiska kraften jag besitter. Att jag med viljekraft kan påverka utgången av en NHL-match.

Det här har förvandlats till en Stanley Cup-blogg nu på sistone och jag klandrar ingen som tycker det e lågvatten just nu. Men det är i stort sett det enda jag känner för att skriva om. Jag mår väldigt bra för tillfället och det är kanske just därför jag inte är bästis med bloggen. Brukar rinna på bättre i svackor.


Imorgon står lunch med mamma på menyn. Sen hem till världens bästa brorsdotter som fyller 3.
Jag har gjort det enkelt för mig och än en gång besökt den lilla butiken mitt emot min port. En dam(som gift sig rikt och kan ha en liten affär på deltid?) som syr egna barnkläder. Dyrt men smidigt och även om dom växer ur skiten blixt så kan det vara kul att ens barn slipper gå runt i exakt samma outfit som 90% av dom andra på dagis. Därför blev det denna badrock till Ella;(som man visserligen kanske inte har på sig på dagis)

image68

image69


Jag hoppas slå knockout på övriga familjemedlemmar.

Kommentarer
Postat av: mia

men gud vilken söt badrock. jag är principiellt emot badrockar men jag ska efter att ha sett denna allvarligt överväga att ändra den åsikten.

Postat av: mia

alltså jag tycker att det är en jättesöt badrock. (tyckte det såg ironiskt ut när jag läste det nu men det var det inte. inte ironiskt. jättesöt badrock).

2008-04-19 @ 18:42:54
URL: http://mips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback