What a day for a daydream


Om man väljer att läsa detta negativt så kan det låta ganska illa. Men klockan är 9.15,jag är fortfarande full,blöder lite näsblod,är hur hungrig som helst,spelade bort massa pengar precis,och funderar på att gå ner och lägga mig i vasaparken och sova. På botten av samhället. Jag vet inte,hur tycker ni det låter? Kan man riskera att vakna upp där bland fåglar och mammalediga mammor klockan 15? Och inte ha en blekaste var man befinner sig. Och sen komma på att det e derby snart och en ölsugen Stefan är strax på ingång. Eller ska jag slockna i min säng och låta gud bestämma vilken tid jag vaknar? Av en ölsugen Stefan.

Eller,tredje alternativet,bör jag försöka vara uppe ett tag till med hjälp av kaffe. Må uschiamejdåligt men ändå stappla mig fram till.....14....somna ett par timmar och vakna 17? Av en ölsugen Stefan.

Vad ska jag göra? Jag har mått bättre än just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback