A home for The Monster

image51


Monstret har fått en koja. Efter en del letande hittade jag en modell som tar emot 20-tummare. Så nu kan han tryggt följa med mig till Köpenhamn.


Min dygnsrytm är återigen i en liten dipp. Men imorrn tvingas man upp runt 16 senast. Då ska det diskas,städas och sen handlas öl. Efter det blir det libanesmat,öl och hockey med K&S. Det ser vi fram emot.


Att jag sitter här kl 5 på morgonen skyller jag delvis på boken Kamelklubben. Efter dom första 100 sidorna låg jag och tänkte att det här är varför jag inte längre läser deckare. Sen.....sen tog det fart. Plöjde cirkus 300 sidor natten till igår. Boken slut. Stegade in till datan för att beställa hem uppföljaren. Då finns den bara på engelska ännu. Tilt.
Så nu måste jag ta ett beslut. Ska jag göra ett nytt försök med biografin om allas vår Albert Speer,en gång till? Det är en riktig murbräcka på säkert 700 sidor. Eller ska jag käka upp den betydligt mindre Breakfast at Tiffanys?
Det är såna frågor min existens kretsar kring.


So long suckers.

Kommentarer
Postat av: K

Magnefique!

Dif-Köbenhavn på lördag kl 13 i S-tälje. Intressant?

2008-02-14 @ 10:35:10
Postat av: Anonym

Det e så jävla soft att spela matcher i Södertälje

2008-02-14 @ 16:12:16
Postat av: KS

Jag e så glad för monstrets skull. Senast jag såg honom såg han så ensam och kall ut. Att han nu kommer få det bättre gör att även jag kommer mår så mycket bättre.

Postat av: mp

det som är skönt med dif köpenhamn är att aff möter esk 15,30. några sköna, varma timmar i södertälje är svärt att motstå:)

2008-02-14 @ 21:29:05
Postat av: Anonym

svårt

2008-02-14 @ 21:29:35
Postat av: louier

Kul att se att sponsorerna börjar hitta hit.
Grattis

2008-02-14 @ 21:31:54
Postat av: wijken

Orka kalla den monstret, så jävla stor e den ju inte... :D

2008-02-15 @ 00:53:50
Postat av: Jonna

Det är tunga frågor du brottas med :P

2008-02-15 @ 21:58:16
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback