BS


Bowlingen igår blev som väntat en walk in the park. Vi spelade två serier. Jag inledde med 164 och avslutade med 136. Det räckte till en överlägsen seger och jag spelade således gratis. Wijk valde att dels ta första rännan = gratis dricka till oss övriga,och dels ta sistaplatsen totalt = betala kalaset.
Efter det knallade vi upp till mig och spelade gurka. Även där var Wijk stekhet och landade på en stabil fyratusing back. Lite trist att han inte bor kvar här i stan faktiskt...


På kvällen anlände Gurra&Wero. Det blev Buzz och poker i sällskap med whiskey och öl. En lagom berusning nåddes och vi hade en trevlig kväll. Nyss tog dom tåget hemåt så nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra av denna fredag. Syrran ska ut ikväll och eventuellt bjuder jag in mig själv till hon och hennes vänner. Men med nuvarande ölsinne kanske jag gör bäst i att stanna hemma?


Pratade med min far för en stund sen och han berättade att han och hans dam ska gifta sig. I Augusti. Jag är rätt likgiltig inför detta och hoppas mest att man inte blir snuvad på alltför mycket i arvet.



Sen måste jag skriva något om Britney. Är inte den som bryr mig alltför mycket om kändisar och deras liv men det här är för mycket faktiskt. Mår riktigt illa och blir uppriktig ledsen när man läser om hennes kollapser hit och dit. Förhoppningsvis kan det i slutändan leda till att många människor får sig en tankeställare om vad för samhälle vi skapat åt oss själva. Känns som om världen inte mår så jävla bra för tillfället.


Nu ska jag och min kaffekopp msna lite tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback