Cannes


Är mitt uppe i en filmnatt med mig själv. Sett Garden State. Betyg; En Anders Wijk av tio möjliga.
Nu,När Harry mötte Sally. Har hunnit 12 minuter in och den har mig redan. H & S sitter i en bil och pratar om vänskap och sex;


H; En kille kan aldrig vara vän med en tjej han finner tilldragande. Han vill ha sex med henne.
S; Så du menar att en kille bara ha tjejkompisar han inte tycker e snygga?
H; Naa you pretty much wanna nail them to.



Satsade för övrigt 5000 på Detroit hemma mot Columbus. Detroit förlorar typ 3 matcher per år hemma. Efter en period står det 0-3. Strålande.


Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Få de allra bästa tips och visa det för andra!!!

Besök sidan så förstår du vad jag menar med det!!

Postat av: BeautifulS

Vad var det vi sa om NHL?

Garden state förstår jag mig inte alls på, folk hyllar den som om det vore det bästa som gjorts..

När det bara är segt och konstigt..

2008-02-16 @ 10:26:41
URL: http://beautifuls.blogg.se
Postat av: wijken

Trodde ni hade dålig filmssmak? Ni sitter kanske och väntar på ytterligare uppföljare på filmer såsom; Ailien, Spiderman samt Superman.

Jag gg:ade på Detriot också...

2008-02-16 @ 14:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback