Det här är min flickvän!


image57


Skulle bara kolla hur det känns att skriva den meningen.

Kommentarer
Postat av: Dj Ramtin

Hehe, jag tror att hon gör slut när hon ser det här.

Postat av: K

Hur kändes det att skriva?

2008-02-29 @ 12:47:26
Postat av: Robban

En bekant som tror jag e kapabel att ha flickvän...och en sån flickvän. Vi borde umgås mer E!

K; Inget särskilt. Lite av en besvikelse måste jag säga att det var.

2008-02-29 @ 13:10:35
Postat av: Micke

Varför så sugen på flickvän när du inte tror på att man kan älska varandra i sån unge ålder?..

Då är det regelbunden sex eller att du vill att nån ska tycka om dig du letar efter. Jag hoppas det e sexet du söker, för de andra är enligt mig topp 3 saker som bevisar på svaghet hos en person. Men de e ju bara jag.

2008-02-29 @ 13:15:08
Postat av: K

Det hycklas här på Lava! Visst kan vi alla hålla med micke till viss del, men snälla. Att ha flickvän slår väll det eviga raggandet och det härskna resultatet. Som i sin tur medför ångest och förnedring. Nått som herr Lava känner till på alla sätt och vis.
Nu ska jag själv inte hyckla, utan tycker givetvis att regelbunden sex är som en bal på slottet. Men jag tror nog att flickvänsgrejen slår sexet. Flickvän är mer som en all inclusive. Det andra är mer som en grisig charter till mallis. Jävlar vad mitt inlägg spann iväg, på ingenting.

2008-02-29 @ 13:35:13
URL: http://highvalley.blogg.se
Postat av: Robban

Micke; Det där sa jag när vi var 17,och menar det delvis fortfarande men nu e vi ändå halvvuxna. Och framförallt pratade jag om andra än mig själv =) Jag e absolut kapabel att träffa rätt redan nu.

Och vad gäller svaghet så har vi nog lite skiftande kriterier för det,men i sann Marcus Birroanda så står jag för att jag är ibland är det du kallar för svag. Det ingår i paketet,som jag e nöjd med men ska bara få ordning på.

K; Du kommer till MIN blogg och trashtalkar MIG. Uppskattas inte. Kryp tillbaka i kontorsvrån med dig.

2008-02-29 @ 13:46:38
Postat av: K

jag är ju så satans uttråkad. Snart är det avtackning i fikarummet. Blir bajsnödig av bara tanken.

2008-02-29 @ 14:07:02
Postat av: KS

Jag läser och jag läser, men jag fattar ingenting av vad det är ni tjafsar om. Enligt mig är Micke, Lava och K alla tre helt jävla slut i huvudena. Det är enda slutsatsen jag kan dra!

2008-02-29 @ 15:29:26
Postat av: K

KS! Om du inte förstår något av åvanstående, behöver du inte lägga dig i överhuvudtaget. Det ända du kan dra, är härifrån! Äckel!

2008-02-29 @ 15:42:25
Postat av: Robban

Gå och ät mat KS.

(Förstår iofs inte heller vad vi diskuterar men jag e alltid mot KS. Alltid oavsett)

2008-02-29 @ 19:01:18
Postat av: jonna

You're weird :)

2008-03-04 @ 20:00:44
URL: http://jonnanoblin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback