Mitt liv som hund vers. senaste


För ett år sen gick jag några kurser på komvux. I en klass fanns två tjejer. Totalt olika var dom. En blev jag bra kompis med under några månader sen slutade hon höra av sig. Den andra gillade jag mest på avstånd,förutom dom gånger tjej 1 inte var på plats. Då fick jag och tjej 2 halvhygglig connection. För några veckor sen låg jag och försökte somna. Då började jag tänka på tjej 2. Tio minuter senare förstod jag inte alls vad fan jag hållit på med. Hur kunde jag "välja" så fel? Vi pratar om en tjej som på engelskalektionen fick frågan om musiksmak och hon svarar något i stil med "very mixed but...Abba and Def Leppard". Det tyckte jag var ett sympatiskt svar. Iaf så stegade jag ut till datan och mulade iväg ett mail till engelskaläraren,för att på så sätt försöka spåra ner denna tjej. Blev inte väl bemött men senaste budet e att fröken teacher ska hälsa tjej nr 2 att jag försökt nå henne.

Kan bli en rätt bra story att dra för barnbarnen sen,men jag undrar fortfarande om jag är ensam i världen om att göra såna här grejer,och om det är alarmerande eller carpe diem att göra så. Jag tänker bara Vad har jag att förlora. Är det fel?


image55

Kommentarer
Postat av: K

Det är helt rätt. man måste ta chanser. Eftersom man aldrig i helvete kommer bli uppraggad, nånsin. Så måste man ta chanser. Jag skulle inte säga att det är en chansning ens utan snarare en "win/win situation".
I sommar är det parmiddagar som gäller...
Väl mött ikväll. PS. Både du och jag vet att det inte kommer bli nån jävla Libanesisk mat.Slutcitat

2008-02-26 @ 10:10:52
Postat av: Robban

Tala för dig själv. Jag blir ofta uppraggad medans du e på muggen.

2008-02-26 @ 10:43:49
Postat av: K

Visst ja!
Sen hade jag ju glömt den gången då du bjöd 2 tjejer som satt på andra sidan puben på varsin valentine-drink. Dom kastade sig ju över dig. Ditt Troll där

2008-02-26 @ 11:28:52
Postat av: K

Visst ja!
Sen hade jag ju glömt den gången då du bjöd 2 tjejer som satt på andra sidan puben på varsin valentine-drink. Dom kastade sig ju över dig. Ditt Troll där

2008-02-26 @ 11:28:57
Postat av: Robban

Det var två skådisar jag hyrt in. Tanken var att dom skulle låtsas ragga på dig. Jag ville göra dig glad på Alla hjärtans,men du var för ful så dom gav mig pengarna tillbaka efteråt och bad om ursäkt.

Ses snart!

2008-02-26 @ 12:24:05
Postat av: BeautifulS

Känns lite som din grej att inse saker ett halvår försent.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback