2008


Skulle vilja stryka den sista meningen från nyårsbloggen.  Tror jag skrev så av gammal vana bara. Tröttsamt.
Hade iaf en skitrolig nyårsafton vilket jag fortfarande betalar för. Har sovit konstant sen dess och antingen är jag vanligt magsjuk eller så är det en bakfylla utan dess like. Har ätit EN riskaka på två och ett halvt dygn.


2008 ska bli så mycket bättre har jag tänkt. Även om 2007 nog var ett bra år nu när jag tänker på det. Mkt pengar,många nya vänner och en Gotlandstripp. Och en ny systerson som iofs kom på 2006;s näst sista dag.

Dom viktigaste sakerna 2008 blir iaf;

1) Hitta tillbaka till pokergrinden. Spela det jag ska,spela mycket och spela på rätt sida så jag får rakeback. Då ska jag nog kunna börja fylla på bankkontot igen.

2) Sluta göra dumma saker. Sluta bränna extrema pengar. Dricka mycket mycket mindre alkohol.

3) Åtminstone(fortsätta) fundera på vad jag vill göra vid sidan av poker.

4) Kanske,hur orealistiskt det än låter,lyckas ge mig själv bra rutiner. Mat och sömn. Det kanske är ett måste med något sorts jobb men ännu har jag inte provat på riktigt. Och det är bara jag själv som kan ändra på det.

5) Bli mindre cynisk vad gäller allt.

6) Bli kär.



Så fort jag ridit ut den här lilla maran jag är i just nu,är det dags att hitta ljuset. Dra på musik,röja lägenheten,diska. Ordna en del ärenden. Antar att det är bäst att sova sig fram tills dess. Kanske med ett break för Premier League ikväll.

Hoppas dom jag bryr mig om hade en bra nyårsafton och att 2008 blir bra. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback