Father & Son


Jag; Å så betalade jag av csn igår också. Hade ju en skuld där.
Pappa; Hade DU?
Jag; Ja,från komvux i våras.
Pappa; Vilken skola gick du på då?
Jag; Sveavägen. Samma som det blir nu.
Pappa; Jaha jag trodde du hoppade av det där.



Han e rolig. När jag inte gör någonting,eller när jag gick på socbidrag,då var det gnäll gnäll gnäll och dåligt samvete dåligt samvete dåligt samvete i stort sett varje dag. Att jag nu levt på pokern och klarat mig själv och bra, i över ett år,det har han aldrig tagit upp med ett enda ord. Tror det kvittar om jag skulle bli FN-soldat eller få Nobelpriset. Jag skulle slippa hans tjat men han skulle fortfarande bara vara tyst. Jag har svårt att förstå mekanismerna bakom hans sätt. Men numera låter jag inte det komma till mig iaf. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: K

Vilken Fars...

2008-01-08 @ 22:34:37
Postat av: TBS

Bitterfitta.

2008-01-09 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback