Gå ut och var glad din jävel


Somnade 2 vaknade 7. Brukar vara ett tecken på att jag är under okejnivån. Men jag bestämde mig för att gå upp så nu är det bara att försöka handskas med läget. Tänker på om jag ska gå en promenad tillsammans med en caffe latte och en cigarett. Gå ner till vattnet vid Karlberg? Så kan man förströ sig med att ringa och terra Kalle på jobbet.

Jag är besatt av att ringa samtal när jag är ute och går. I ett prat med en kompis nyligen kom jag fram till att mitt beteende är stört. Jag överdriver inte nu. Jag är nere och har handlat på konsum. Det ligger max 200 meter från min port. Det är svinkallt och jag har två kassar i händerna. Jag är hemma om ungefär en minut. I trapphuset kommer min mottagning försvinna och samtalet brytas. Ä n d å baxar jag upp mobilen ur fickan för att ringa någon som jag inte har någonting att säga. Vad är det för jävla grej jag har lagt mig till med?


Anländer inte mina danska kläder idag kommer jag börja bli orolig. Dom borde varit här nu. Tänk om sidan är en ren fejksida och jag har donerat bort 1800 SEK? Då kommer jag lyncha Stefan som tipset om sidan kom ifrån.


Ja,nej jag gör mig väl klar för ännu en dag av ingenting. Ska eventuellt träffa Matte senare i eftermiddag och gå på stan,men mer är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback