Korv&Bowling


Dagens lunch blev hos korvgubben Gunther. Han e semikänd tror jag. Har korvar från hela världen,och surkål och hemmagjorda såser å grejer....Hans utseende går inte att beskriva. Han är runt 60 kan jag tänka mig,och ser ut som en legogubbe. Frisyren är inte av denna värld. Ett original. Googlade, men hittade bara bilden nedanför på själva kiosken,som är i det närmaste fallfärdig.
Idag blev det en paprikawurst för mig. Den var en liten besvikelse. Nästa gång blir det en hederlig grillad. Men surkålen var okej faktiskt.
Till det drack jag cola och red bull,för att runda av med en chokladmousse för 30 kr. Dyr men god.



image46



Nu blir det bowling med D,M och W. Förloraren betalar. Jag tror jag kommer vinna.



image47

Kommentarer
Postat av: BeautifulS

Har konstigt nog aldrig testat korvmojen.

Får ta det någon lördag.

Den ska tydligen vara rätt känd som sagt..

Postat av: wijken

Jag tror jag vinner...eller inte...

2008-01-31 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback