Lily was here


Kl 6 tyckte min blåsa att det fick vara nog så den väckte mig. Sen har jag inte somnat om. Knoppen är taggad för dagen men tyvärr sitter illamåendet från igår kväll kvar. Kanske går att jobba bort med en latte från Seven kombinerat med lite positivt tänkande. Kanske. Hade klockan varit 11 hade jag satt mig på pendeln ut till Upplands Väsby och överraskat morsan med en lunch. Men nu är den 7 och det finns i ärlighetens namn inte mycket att göra. Knappt så det går att spela poker.

Lundell går tydligen upp den här tiden varje dag. Och gör vad undrar jag? Stadig frukost och sen ut och promenera tror jag. Problemet är bara att det låter mycket bättre och roligare när någon annan gör det. Skulle jag ge mig ut nu skulle jag frysa och vara yr och vara illamående och undra vad jag höll på med. Kanske borde maila Uffe och fråga om han behöver en promenadkompis? Det vore något att blogga om sen.


Det ser ut att bli Köpenhamn i februari. Mrs Wijk ska spela kort. Kanske plockar vi upp K och E i Lund också?


Gällande min huvudkudde så är känslan efter natt 1 att den inte var värd pengarna.


12 h kvar till dagens höjdpunkt. Mora-Djurgårn på tv.


Funderar på att börja ljuga gränslöst för att göra bloggen roligare.

Kommentarer
Postat av: K

Move your ass over here!

2008-01-18 @ 19:19:05
Postat av: Anonym

"Funderar på att börja ljuga gränslöst för att göra bloggen roligare."

Nakenbilder gör bloggen roligare, eller bara bilder på sig själv generellt.

Spana in bimbobloggen jag länkar till.

2008-01-18 @ 22:01:14
Postat av: Robban

Vet bara inte vilken av alla länkar jag ska välja.

2008-01-19 @ 14:44:09
Postat av: BeautifulS

..i min blogg.. sepe..

Postat av: Robban

Du skrev för många namn bara. SEPE.

Och bimbon har jag redan kollat in. Orkar inte ens bli upprörd av såna där människor.

2008-01-19 @ 19:03:17
Postat av: BeautifulS

Oj.

F-femma min sida så får du se på syratripp..

2008-01-19 @ 22:50:07
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback