Marie Leveau


image42


Igår rök min white january. Kalles krafter är starka ibland. Skulle bara ta en öl på en pub i närheten,vilket hade varit okej. Nu blev det efter en stund taxi till Mariatorget. Och det var också okej. Att Kalle var så tajt med Weeping Willows sångare visste jag inte. När vi hoppar ur taxin står Mange Pange och röker med ytterligare några av Kalles gubbvänner. Det gjorde att vi fick räkmacka in och slapp såväl köa som betalning. Jag går omgående och köper en 4:a Jack Daniels som jag går och ger till den store sångaren. Tänkte börja prata om hur mycket jag gillar deras "Try it once again",men ljudnivån gjorde att jag inte orkade försöka.

Efter det var det full fokus på det jag och Kalle gör bäst. Raggar. Efter en stund levererar K,så vi slår oss ner med två tjejer. Det mesta går bra,ända tills hon bredvid K säger att hon har pojkvän. Klockan är då 02.30 och det känns som ett dråpslag. Men vi vore ju inte vi om vi inte vore vi. Så i efterdyningarna av stängningen,slår vi oss i slang med två norskor. Och om det är något jag är väldigt svag för så är det just norskor. Dom hoppar in i vår taxi. Hem till folköl och Buzz!

Då upprepar sig historien. En av dom har kjereste. Men den andra har inte,och hon bor en tvärgata från mig. Där har vi fyllemess att vänta.


Får se om jag kanske skickar något också.


Nu ska jag dricka kaffe med Mats och Kalle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kjæreste heter det. Cunt

2008-01-13 @ 22:37:09
Postat av: Robban

Visste att du skulle hoppa på mig om jag stavade fel men...Var inne på det rätta alternativet. F U iallafall.

2008-01-13 @ 22:41:18
Postat av: Anonym

haha ja vilken diss va? men tur att ni hittade två norskor iaf så ni slapp gå hem alldeles ensamma

2008-01-18 @ 15:59:45
Postat av: Robban

Om du ändå gjorde dig besvär att gå in på min blogg,är väl det minsta du kan göra att lämna något sätt att nå dig...För jag antar att du är hon vars kompis hade kiiiiilleeeeee? Ge dig till känna! Vi hade nåt speciellt...

2008-01-23 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback