Mother Russia


När det är depp gillar jag att jämföra mig med Raskolnikov i Brott och straff,när han driver omkring på Moskvas gator ensam och jävlig. Idag var det verkligen så. Tog en promenad över bron till Fridhemskplan och tillbaka. Det regnade och klockan var mindre än jag trodde för allt var stängt. Och inte mycket folk ute. Min trötthet kan liknas vid ett febrigt tillstånd och då jag glömde mobilen hemma hade jag ingen att prata med.....Bara gick där och tvångsrökte en massa cigg. I mjukisbyxor,mössa och en hel del skägg. Ett vrak skulle man kunna få för sig.

Ska ringa mamma och fråga om hon kommer in på en lunch.

Kommentarer
Postat av: BeautifulS

Vad är det dom säger i falconreklamen? MY beard is thick as a brick wall.

Bra flow nu.

Visa kläderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback