One night in Bangkok


Jag skulle vilja vara intresserad av min omvärld. Samhället. Världen. Men jag är inte det. Jag bryr mig bara,verkligen bara,om mig och dom jag gillar. Allt annat är helt ointressant. Undrar var samhällsskildrare och debatörrer och såna,får sin energi ifrån. Det är jag lite avundsjuk på.
Kanske kan den här kursen på komvux sen få igång mig lite.


Ikväll funderar jag på att maila flickan i Shanghai. Är inte så hemskt långt kvar till sommaren och vore kul om hon inte glömde bort mig alldeles. Eller så håller jag mig kall och hoppas att det gynnar mig i slutändan. Vi får se. Hon e det närmsta jag har något kul iaf. En tjej som varit i Shanghai sen Augusti. Bra där.


Nu ska jag sätta mig ner och ta en allvarlig funderare kring huruvida jag ska gå ner till Konsum eller ej.

På återrörande.

/Pat Benatar

Kommentarer
Postat av: k

Och jiddra med grill-britt?

2008-01-09 @ 20:57:19
Postat av: Tove

Robban! Skriva kan du ju!! Å bra också!
"Vi" som inte jobbar har funnit en sysselsättning i att läsa, det tackar vi för.

2008-01-09 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback