Såkkratesch


Sovit tre timmar och är mer än lovligt seg i skallen. Lunch med mamma och brorsan står på tapeten. Kommer vara väldigt förvirrad känner jag. Läste Expedition Shakespeare innan jag somnade för några timmar sen,och så här knullad i huvudet har jag inte varit sen jag tog mig igenom Sofies värld för en del år sen. Då slutade det med att jag till sist var övertygad om att jag var en karaktär i en bok. Skriven av någon som hittat på mig.

Nu är det greker och egyptier och rosencreutzar och 500 sidor gömda koder i Shakespears alla verk. Men det är svårt att inte tycka det är spännande. Man får bevis som enligt författarna kommer tvinga oss att skriva om historien.


Nu kom mamma. Off we go.



image43



Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja på spåret har ju gått ett par år :)

ehh jag jobbar inom radiosvängen ja. Jobbar med ett radop/tv-program: "Vakna! med the Voice". Känner till det??
Jobbar iaf administrativt med programmet. Och sen så sänder jag vissa dagar på radio också.
That's it.
Du själv då??

Postat av: BeautifulS

Den tar jag gärna, kan vara klar med Choco till helgen.. kanske..

Jag behöver dig som motpol till mig själv.

Var infantil och dig själv.

2008-01-23 @ 17:38:43
URL: http://beautifuls.blogg.se
Postat av: K

Greker är knepiga

2008-01-23 @ 17:58:18
Postat av: Jonna

nä men stjärnorna på slottet har väl inte gått tidigare?? eller?? i så fall har jag helt missat det.

pokerproffs? damn :)

2008-01-23 @ 18:27:58
URL: http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: K

Robban jobbar på Statoil i Hummelsta. Inget annat!

2008-01-24 @ 12:58:10
Postat av: BeautifulS

Här var det livat..

2008-01-25 @ 15:54:48
URL: http://beautifuls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback