Uppe med tuppen


Igår innan jag somnade hamnade jag riktigt snett i mina tankar. Efter en stunds negativ tankegång i yppersta världsklass,var jag övertygad om att jag aldrig någonsin kommer träffa en flickvän/sambo/livspartner/hustru. Delar av den känslan sitter kvar även i detta nu. Bara tanken på hur mycket som ska klaffa,att jag ska stå ut med mig själv,och att jag ska ta mig igenom allt som ska tas igenom innan man verkligen är ett par. Och göra det utan någon som helst rutin. Jag har gett upp inför mindre berg än så.

Invändningen är förstås att fråga varför just jag skulle vara så unik. Man ser som sagt stolpskott till höger och vänster som träffar likasinnade. Mitt svar på det är väl dels att jag ser mig själv och min bakgrund som hyfsat speciell,men också att det väl trots allt finns dom som lever ensamma i stort sett jämnt. Så helt orealistiskt känns det inte.
Och jag menar inte att jag kommer försöka och försöka träffa någon utan att lyckas,utan snarare att man till slut inte ens orkar försöka. Det är jag lite rädd för.


Nu blev det här en lätt negativ blogg på söndagsmorgonen men jag mår i själva verket helt okej. Ska snart ut på stan och möta delar av familjen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

En sak som jag tycker väldigt mycket om och som gör dig unik är att du har gåvan att kunna utrycka dig väldigt väl genom text.

2008-01-27 @ 20:26:54
Postat av: Robban

Där är vi inte överens.

2008-01-27 @ 23:17:31
Postat av: Robban

Men man kanske ska träna på att ta emot beröm. Plus att det kan vara lite drygt att inte göra det också. Så tack. Nånstans blir till och med jag glad tror jag =)

2008-01-27 @ 23:33:33
Postat av: BeautifulS

Du är en sån liten martyr att du bara vill tycka synd om dig själv.

Birro i kubik.

Var jag elak nu?

Postat av: BeautifulS

Vi fixar en slick layout till dig, så ska du se att du köper rosé på box före du vet vad som hänt!

2008-01-28 @ 14:31:06
URL: http://beautifuls.blogg.se
Postat av: Robban

Du har blivit en tjej Stefan. Misstolkar allt. Men en layout får du gärna ordna åt mig.

2008-01-29 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback