Ärvt mormors bacillskräck?

Calle Schulman skriver idag om hur proceduren ser ut när han går på offentliga toaletter. Jag hoppas åtminstone han menar det, och inte hans egna privata dass. Hur som helst. Precis så här går det till även när jag tvingas gå,och inte befinner mig hemma;


"Mina toalettbesök är lilla julafton för mina tvångstankar. Jag har så många tics så jag baxnar.
 I korthet: Tar en pappershandduk så fort jag kommer in. Så jag slipper röra något.
Anstränger mig för att inte röra behållaren. Fäller upp toa-ringen med högerfoten.
Kissar på toa-blocket, om det finns något. Så det kommer ut extra juice ur den. Så det luktar gott.
Stänger locket med pappershandduken. Kastar pappershandduken, och tar en ny.
Sätter på kranen på full värme och väntar. Vrider ned värmen, blöter ena handen, och trycker ut tvål med hjälp av pappershandduken. Slänger pappershandduken och tvättar båda händerna.
Drar ut en tio-femton pappershanddukar, och torkar mig vansinnigt. Drar ut en pappershandduk till med hjälp av en gammal, så jag slipper röra hållaren.

Öppnar dörren med hjälp av den nya pappershandduken.

Går vidare i livet
."



Sånt här blir jag glad av. Det här var en bra start på morgonen,att känna igen så totalt i något. Och det verkar vara pangväder ute.
Bra start som sagt.

Kommentarer
Postat av: k

JAG KLIVER BARA IN UTAN ATT STÄNGA DÖRREN, FÄLLER FRAM PENIS OCH PISSAR NER HELA MUGGEN. PÅ DETTA SÄTT SLIPPER JAG RÖRA ETT ÄNDA SKIT. TACK VARE MIG MÅSTE NI ÖVRIGA PILLA MED PAPPERSTUSSAR. caps lock

2008-03-04 @ 13:32:40
Postat av: wijken

Jag tar i allt och tvättar händerna varannan gång typ.

2008-03-04 @ 14:48:19
Postat av: Micke

Jag brukar sätta mig även om de är oklart om dropparna på ringen är piss eller vatten.

Sen tänker jag alltid tanken " Ska ja bry mig om jag får lite piss på mina skinkor?"

2008-03-04 @ 15:00:16
Postat av: wijken

K du kan komma ut i garderoben och säga att du också är ohygeiensk :D

2008-03-04 @ 15:14:20
Postat av: K

Okejdå!
Jag håller med Micke! Kiss har jag läst ska vara sterilt. Bajs har jag inte läst om.
Kan vi inte införa en tävling som går ut på att försöka komma ihåg att stå och kissa hos Cinderman?
Eller medför detta att han sliter av sig håret?

2008-03-04 @ 16:18:48
Postat av: jonna

Men hreegud vilken jävla bascillskräck. Do the thing and wash your hands after.
Det är ju inte som att du dör direkt.

Postat av: KS

Jag minns när jag och ml_zz sov hos Robban eftre n blöt natt på stan när han sov i Högdalen. Jag minns också hur jag och ml_zz kissade inte bara på ringen utan även i badkaret, vasken och handfatet...Tänk om Robban visste det? Då skulle han rejäla problem nu...ojojoj!!

2008-03-04 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback