Bra låt


Hälsingland du farsans land
Det är kväll jag tar min dotters hand
Och går den lilla stigen ned mot tjärnen



Kanske inte dom största av rader, men ihop med musiken bildar det en inledning som lägger sig högt upp på min lista av inledningar på låtar. Man får mysiga bilder och en skön känsla. Resten av låten är också bra. Hälsingland,med Tomas Andersson Wiij.

Åter till pokerborden,där jag för tillfället blir misshandlad.


Ps; Tänkte ha "Tompa" som rubrik,men min fobi för en viss seriemördare(mytoman?) är så stark att jag inte förmår.


Svårförklarat det där, så fråga inte...Han och duvor är det läskigaste som finns på vår jord.

Kommentarer
Postat av: Tomas the Quick

ska du med på tältsemester i sommar?

2008-03-05 @ 16:25:28
Postat av: Robban

Haha...

"Jag blir Ellington när jag möööördar"...

2008-03-05 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback