Flyga drake


Just det. Läste ut Flyga drake inatt. Gick inte att sluta. Det e den bästa bok jag läst. Så känner jag ofta om min senaste bok men den här var.....omkullkastande. Inte många här i världen skulle kunna dikta ihop en lika sjuk historia som denna. Och denna e sann. Har inte förmågan att förklara på ett bättre sätt men ni måste faktiskt läsa den. Läser ni något alls så läs den. Och ha tålamod. Sista 100 sidorna är obeskrivliga.
Att du inte gjorde det mer tydligt för mig S? Var ju på vippen att den fastnade i bokhyllan...Var mer tydlig nästa gång du springer på en nötbok.

Kommentarer
Postat av: TheBeautifulS

Boken är bra, absolut.

Bästa jag läst är den nog inte, men bra.

Nu har du dock bränt alla chanser att se filmen, vad du än gör, se den INTE..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback