Jungle Party


Ludde är på besök. Det e tv-spel och en back öl som gäller. Efter ett par tre öl blev det mer och mer vinnarskalle. Fula ord haglade och dom haglade ljudligt. Då plingar det på dörren. Jag öppnar i långkalsonger och tittar ut på sex stycken poliser. Ludde,även han i långkalsonger, drar snabbt på sig jeansen i vardagsrummet vilket antagligen inte hjälpte den obefintliga heteroviben i lägenheten.

Känns inget bra att ha låtit så mycket att någon granne känt sig tvungen att ringa 112 men.....Var ganska lugnt ändå. Och varför kommer dom 6 stycken nu och bara 2 förut när jag ringde?

Imorgon blir det utgång. Så känns det nu iaf. Och känner jag som idag så kommer det om inte annat bli ett mail som ska skickas långväga. Jag har stora planer. Återigen. Ett mail låter kanske inte världsomvälvande men vänta bara....slår det väl ut så kommer denna blogg aldrig mer bli sig lik.


Nu är jag väldigt överdriven men det är rätt kul ibland. Back to msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback