Problaby the best son in the world(nåja)


Blev en hel jävla del öl kvar från Champions Leaguekvällen igår och det utnyttjar jag idag. Berusning,poker och bra musik. Befriande att kunna ta en fylla ensam kl 16 utan att det gör varken från eller till på något sätt.

Och Chelsea på tv ikväll om jag är vaken vid det laget. Har redan haft upp-peppning med mitt lokala 7-11biträde,
När jag kom fram till kassan blottade han omedelbart en CFC-tshirt. Sen övertygade vi varann att det blir vinst ikväll.


image60


Tillägg; Har idag gjort en snäll gärning. Har beställt en kaffemaskin deluxe till mamma och hennes man. Kostade pokerpoäng. Ganska många. Tror trots det att jag fortfarande är lite back gentemot min mor...
Men man måste börja någonstans och sen pokern började gå bra har jag åtminstone försökt vara vaken för lägen att vara snäll mot henne.


Back to Stone roses nu. Mer lär följa i takt med att alkoholkonsumtionen gör sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback